Saturday, March 19, 2011

aku rasa sakit ati ngan sorang manusia..

Morning and hepi sunday ya..
May God Bless all of us...=)

Ne ape kes ne??
Awal-awal pagi lagi dah rasa sakit ati??
Aissshh...ne la ne..
*hanya mampu geleng kepala ja..

Actually...
Aku sebenarnya rasa sakit ati yang teramat sangat ngan sorang manusia..
Mana tak nyer aku sakit ati..
Dah janji ngan aku...
Tapi..boleh-boleh dia buat hal last minute...
Aku rasa..korang pun akan rasa sakit kalau menghadapi benda yang sama kan..

Aku sakit ati sampaikan suma benda yang aku nak buat tak jadi..
Ne la ne..gara-gara sakit ati ngan dia..
Aku tak dapat nak melelapkan mata aku sepanjang malam..
*Sakit ati aku berada di tahap yang kritikal suda~!!
Aku bangun awal ne pun sebab aku masih lagi tak dapat nak tidur...
Fuhh..menyusahkan aku aja..

Orang tu..memang nak kena ngan aku..
Aku...hanya mampu bersabar ja..
*trip-trip sabo ja la dalam cita hantu kak limah balik umah muncul...
Tapi...takpa..just wait and see ja la..
Aku nak tengok sampai bila orang tu nak buat begitu ngan aku...

Okeh la..
Aku nak get ready tuk kuar ngan mak cik makmur..
Aku nak g church pagi ne..
Harap-harap Tuhan maafkan dosa aku selama ne..
Amen...^___=

note: jangan pandai berjanji kalau tidak pandai nak menepati janji..fikir dulu perasaan orang len sebelum buat keputusan..=)

No comments:

Post a Comment