Saturday, March 19, 2011

i'm not ready ^_=

Aloha fren..

Macamana ngan oliday korang??
Rasa macam tak cukup kan..
Kalau boleh..mo ditambah lagi tu cuti..
Tapi..Apa boleh buat..redha ja la..

Sedar tak sedar..
Lepas oliday ne..
Aku bersama-sama ngan kawan-kawan yang lain akan memasuki ALAM PRAKTIKUM..
Jika sebelum ne..kami busy ngan..
..School Based Experience (SBE)..
a.k.a Pengalaman Berasaskan Sekolah (PBS)..
Tetapi..sekarang..kami akan busy dengan PRAKTIKUM..
Sumanya akan berkisarkan tentang PRAKTIKUM..
Makan PRAKTIKUM..tidur PRAKTIKUM..jalan-jalan pun PRAKTIKUM..ada ka begitu??

Ingat PRAKTIKUM..
Memang tak dapat nak bayangkan perasaan time tu nanti..
Yang pasti..konfom nerbes..blur..binggung..
Yang penting suma ada..(macam-macam ada) ^__=

Tiba-tiba aku teringat nasihat dari sorang kawan aku..
Dia bagitau aku.."You'll never walk alone"
Ala-ala Liverpool gitu..
Anyway..thanks ya..

1st PRAKTIKUM kitaorang ne bermula dari 21 Mac - 15 April..
Lebih kurang 1 bulan..*belum lagi tolak weekend ya..=)
Aku doakan semoga PRAKTIKUM ne...
Akan berjalan dengan lancar..
Mengikut seperti yang telah dirancang dari awal-awal lagi..
~> ayat aku yang paling skema..lol

note: Gud Luck fren..we can do it..aja-aja fighting~!! ^___^

muka yang bakal menghadapi ALAM PRAKTIKUM..
i'm not ready...fuh~!!!



No comments:

Post a Comment